background

Friday, December 9, 2011

RR...

wau apakah 'RR' tu...??
ahaha..aku punya tajok mcm xley blah je an...
nk bli RR ke ape...
hee..
xla weyh... RR tu sebenarnya rilek risau...
ahahaha...
ok..apa yang rilek..n apa lak yang risau uh...
kihkihkih...
aku risau weyh..sgt2 risau...
report li aku pa pon xwat ag... huh..
aku da ltih kot nk ingt an diri aku suh wat report...
tapi asyik xsempat ja ha..
hmm..ok msuk kepada rilek plak k..
 ha apa plak yang rilek nya ney..
plik la kau cik syat..
hmm...nk tau apa yg ileknye..
even ayat at atas tu aku risau gila..
skunk ney aku nk wat ayat rilek aku plak..
ala lmbat ag la nk 22 ariblan..
byk ari ag..
ilek la cik syat...
ha 2 la yg aku ckp ileknya ha...
someone..help me please..
aku nk brubah wey..xnk jdi cik syat yg ilek ja..
adoi...
aku xboley la..


ney satu gambar aku ngah dok rileksss... hee


hee...actually gambar ney ngah rileks lpas penat berjalan.. ahaha
xsempat nk rotate...cowi eyh.. huu

No comments:

Post a Comment