background

Tuesday, April 10, 2012

..merajok..

waa.. da berhabuk kot  blog ney..
da lma sgt kot xhupdate blog ney an..
bkn setakat berhabuk siap bersawang kot...
todya.. todya.. mrapu pa pon xtau la an..
aha.. melalut lah kau cik syat oi...
ha tak kna langsung aku pnya title ngan ap aku bebelkan..
bahahaha..
ey kau nyampah ka...?? suka aty kau la.. ada aku kisah
 suka haty aku lah apa pon aku nk tlis an.. 
blog aku.. bkn blog kau pon.. ahaha
dah dah dah.. aku nk cita sal merajok aku uh.. act bkan aku yg majok..
my dad.. i love him so much..
beliau majok coz aku da jnji nk blik..
tapi  tak jdi lak.. then trus dya majok ngan aku..
ney yg wat aku lemah..


beliau kesayangan saya..
beliau yang selalu berada disisi say bila saya susah..
nobody can replaced him..
LUV U DORASHID TEKAH..

*im sory daddy.. sya xda niat pon cm2.. byk sgt keja nk kna wat.. im so sory k.. luv u with all my heart dad..

No comments:

Post a Comment