background

Wednesday, January 23, 2013

karama @ karma??

salam maulidur rasul.. caak!!..setelah sekian lama aku tidak menjengah kan kaki kesini..tetiba aku terkenangkan cik blog yang da usang ney.. sorisorisori aku abaikan kau.. actually terlalu banyak yang hendak aku ceritakan(tu la kot sbb musabab aku singgah melawat kau wahai cik blog)..ok lah..da panjang sgt lah kau merepek cik tays oii.. menyampah plak.. kau menyampah??suka aty kau lah..ni blog aku k..
ok lah actually aku nak cita sal karma..
karma?? 
owg slalu sebut karma kan..?? apa mksud dya.. aku sndri pon xtau..tapi aku guna jugak perkataan neyh..sesetengah kata ni dalam kitab hindu punya cita(pariapa la kot)..apa pon mksud yang hampa paham ikot hampa lah kann..xkacau owg sudah..ni ha yang aku nk cerita karma la kot kan..maen hentam ja la..
berbalik kepada cerita sebenarnya..acewah macam karyawan tak aku..(ahahah perasan seketika)..harini kita wat kat owg esok2 bnda tuh jadi kat kita blik..tuh lah yang aku dok kta karma tu..n da banyak pon  yang aku tengok jadi lagutu..hatoodia keluaq bahasa kedah cik oi..dok kata kat owg sakan esok2 hang wat jugak..lau kita tak suka tegur,,jangan mengata..ok!
tajok aku at atas 2 xdak mai kot mna pon xtau lah kann..
karama 2 natang pa wey? aku lagi lah xtau..
karma pon xtau inikan karama(nama mak marka lama kot..ahahaha)

k lah takat 2 ja cerita aku harini..
 selamat malam..

*dalam hati dok rindu sitantung hati aku..

No comments:

Post a Comment